ترمیم مو و کاشت مو در تبریز برای خانم ها: کاشت مو در تبریز
نویسنده : admin - ساعت 10:53 روز 16 آذر 1395برچسب:,

 ریزش مو در بیشتر خانم ها خانم ها خو را به شکل های مختلفی نشان می‌دهد با کلینک زیبایی حلیمانه میوانید با استفاده از تکنیک  پیشرفته SUT  وHRT  توانسته است که انواع ریزش در خانم ها با نتایج

مرکز تخصصی کاشت مو در تبریز و ترمیم مو با استفاده از تکنیک پیشرفته توانسته است که انواع ریزش مو را در خانم ها با نتایج فوق العاده ای برطرف سازد. که متاسفانه برخی از بانوان از این مساله مهم بی اطلاع یا اگاهی دقیقی ندارند.

ریزش مو در خانم ها ممکن است علت و علل مختلفی را در بر داشته باشد که در اینجا به مهمترین انها اشاره میکنیم:

-   ریزش مو به شکل موضعی که آنرا میتوان به دو دسته مختلف تقسیم بندی کرد

دسته اول ریزش مویی که دارای جوشگاه یا اسکار است که عبارتند از : سوختگی ، جراحات گوناگون ، لیکن پلان ، عفونت های مختلف، و ....

دسته دوم از ریزش مو دارای جوشگاه یا اسکار نمی باشند مانند الوپسیا اره اتا که کاشت مو برای این عزیزان فایده ای ندارد

- ریزش مو به شکل الوپسی اندروژنتیک (طاسی ارثی)

طبق امار ها و نتایج بررسی شده 25 درصد خانم ها دچار این عارضه می باشند که با شروع یایسگی شیوع پیدا میکند

فرمت کلی این ریزش مو در خانم ها همانند ریزش مو یا همان طاسی در اقایان می باشد یعنی ریزش مو بیشتر از جلوی سر و شقیقه ها و یا حتی از طرفین شروع شده ایت که علل ان هم میتواند ژنتیک ، هورمون سن و ... باشد

-  ریزش مو به شکل کلی و یک دست:

نوع سوم ریزش مو در خانم ها که در اکثریت انها دیده میشود ریزش مو به شکل گسترده تر و پخش است متخصصین و کارشناسان مرکز پیوند مو رنسانس بر ایت باورند که کاشت مو در این افراد مناسب نمیباشد و به صلاحشان نیست بهترین روش برای درمان ریزش موی این افراد ترمیم مو است ترمیم مو به روش HRT   است.

انجام کاشت مو در تبریزو ترمیم مو در خانم ها:

خانم های محترم که متقاضی انجام کاشت مو یا ترمیم مو هستند یاید در مرکز تخصصی موی رنسانس حضور پیدا کنند و متخصصین و کارشناسان مجرب این مرکز با انجام بررسی و تست ها بهترین روش را به انها پیشنهاد دهند

 

 

 برخی از سوالاتی که قبل از کاشت مو در تبریز باید بدانید  

اولین سوالی که مطرح می شود این است که برای انجام کاشت مو در تبریز نیاز به بیهوشی هست؟

خیر. از آنجائیکه کاشت مو عملی طولانی است و نیاز به تغییر وضعیت بیمار در حین عمل وجود دارد، این کار تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌گیرد.با وجود این در تیم کاشت موی ما علاوه بر متخصص پوست،‌متخصص بیهوشی نیز حضور دارد که ضمن مراقبت از وضعیت بیمار در حین عمل ،با تجویز و تزریق داروهای مسکن وآرام‌بخش موجب می‌شود که درد و ناراحتی عمل به حداقل برسد. بیماران در حین عمل میتوانند فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنند یا به موسیقی دلخواه خود گوش دهند

 

مدت زمان انجام عمل کاشت مو در تبریز چند است؟

کاشت موی FIT معمولا به 2-3 روز زمان نیاز دارد. در روشFUTزمان کمتری نیاز است و در یک روز انجام میشود . درتیم ما معمولا FUT در دوجلسه صبح و عصر انجام میگرد . در جلسه صبح نوار از یک طرف برداشت و کاشت میشود و پس از استراحت و صرف نهار نوار از طرف دیگر برداشت و کاشت میشود. این کار به منظور کاشت تعداد بیشتر گرافتها و نیز زمان کمتر بیرون بودن موها از بدن صورت میگیرد.

 

آیا موهای کاشته شده رشد می‌کنند؟

کاشت مو پیوند یک عضو زنده است و موهای کاشته شده به صورت طبیعی رشد نموده قابلیت اصلاح و کوتاه کردن را دارند .

 آیا پس از کاشت امکان رسیدن تراکم مو به حد کاملاً طبیعی وجود دارد؟

خیر، حتی در بهترین نتیجه عمل هیچگاه تراکم مو به حد کاملاً طبیعی نخواهد رسید بلکه تراکم موی نسبی حاصل خواهد شد

تعداد موهای کاشته شده در هر جلسه چند عدد است؟

معمولاً مقیاس مورد استفاده در کاشت مو تعداد گرافت می‌باشد نه تعداد مو، هر گرافت حاوی 4-1 عدد مو می‌باشد. تعداد گرافتهای کاسته شده بستگی به عوامل مختلفی دارد. و در همه بیماران یکسان نیست. این عوامل عمدتاً عبارتند از تراکم موی ناحیة دهند بیمار، وصعت ناحیة دهنده بیمار وسعت ناحیة گیرندة و.....

هر چند میتوان در هر بیمار قبل از عمل تعداد گرافتهایی که کاشت میشود را تا حدودی تخمین زد،اما این پس از پایان عمل و شمارش دقیق تعداد گرافتها است که می‌توان دقیقاً تعدادگرافتهای کاشته شده را مشخص نمود .در تیم‌ما در هر جلسه کاشت FUTبین 4000-2500 گرافت کاشت می‌شود.

 

آیا امکان کاشت موی ابرو ، ریش و سبیل وجود دارد؟

بله در مواردی که لازم باشد ، امکان کاشت مو در تبریز در این نواحی هم وجود دارد. از لحاظ تکنیکی کاشت مو در این نواحی تفاوتهایی با کاشت موی سر دارد.

 

کدام روش کاشت مو FUT یا FI مناسب‌تر است ؟

هر دوی این روشها جز روشهای متداول کاشت مو است انتخاب روش بستگی به شرایط بیمار وضعیت طاسی بیمار وضعیت بانک مو ، میزان شلی یا سفتی پوست سر انتخاب خواهد شد.

قبل از انجام FITبایستی به صورت آزمایشی چند عدد مو با پانچ برداشت شود و در صورتیکه موهای بیمار در حین برداشت قطع نشود می‌توان از این روش استفاده نمود در صورتیکه موها در حین برداشت قطع شود بایستی از روش FUTاستفاده شود.

در بیمارانی که پوست موی سرشان ارتجاع کمی دارد و یا بیمارانی که تمایل دارند پوست پشت سر را کوتاه نگاه دارند روشFITارجح است.

 

چه هنگام پس از کاشت مو می‌توان به فعالیته ای روزانه بازگشت ?

غالب بیماران روز بعد از عمل یا حداکثر دو روز بعد از عمل می‌توانند فعالیتهای روزانه خود را شروع کنند .تا دو هفته بعد از عمل بایستی از فعالیتهای سنگین و شنا خودداری شود.

 

موهای کاشته شده چه هنگام شروع به رشد خواهند کرد؟

موهای کاشته شده در اکثر موارد پس از کاشت وارد فاز استراحت خواهند شد و لذا دچار ریزش می‌شود بین 8-4 ماه طول خواهد کشید که موها مجدداً رشد نماید.

 

آیا امکان کاشت موی مجدد وجود دارد؟

در صورتیکه بیمار بانک موی مناسبی داشته باشد می‌توان در جلسات متوالی کاشت مو را تکرار نمود و تراکم موها را بالا برد. اما افرادیکه بانک موی ضعیفی داشته باشند غالباً امکان بیش از یک جلسه کاشت مو را ندارند.

 

چه سنی برای کاشت مو مناسب‌تر است؟

بدلیل اینکاه اکثرا"وضعیت ریزش موی بیماران در جوانان به حدنهایی نرسیده است توصیه می‌شود کاشت مو قبل از سن 25 سالگی انجام نگیرد . افراد بالای 30 سال کاندیدهای مناسب‌تری برای کاشت مو هستند.

 

آیا امکان استفاده از موی سایر افراد برای کاشت مو هست؟

خیر این امکان به هیچ عنوان وجود ندارد. و تنها بایستی از موهای خود شخص برای این منظور استفاده شود.

 

آیا امکان برداشت و استفاده موهای سایر نواحی بدن برای کاشت وجود دارد؟

برای کاشت موی سر ترجیحا بهتر است از موهای خود سر استفاده شود. چون میزان رشد ،جنس و کیفیت این موها برای ناحیه سربهتر و مناسب تر است . با وجود این در مواد خاصی میتوان از موهای سایر نواحی نیز استفاده کرد . مثلا در مواردیکه بانک موی پشت سر بیمار کم باشد و موهای بدن پرپشت باشد و یا مواردیکه کاشت موی ابرو انجام شود میتوان از سایر نواحی برداشت نمود. برای برداشت مو از سایر نواحی غیر از سر از روش FIT استفاده میشود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: